Food Business Summitin yhteydessä järjestämme kansainvälisen Food Bait työpajan, jossa osallistujat tutustuvat konseptikehityksen työkaluihin ja harjoittelevat brändi- ja the meal in context -konseptin avaintekijöiden tunnistamista ja edelleen muuntamista mauiksi. Työpajan tuloksena luomme virvoke- prototyyppejä, jotka sopisivat tarjoiltavaksi Kyrö Distilleryssä Isokyrössä järjestetyillä illallisilla.
Paikalla työkaluihin tutustuttamassa on niin brändistrategian kuin gastronomian asiantuntijat, sekä tietenkin Kyrö Distilleryn edustaja. Lisäksi tukena on ovat inspiroivat prosessin vetäjät, edesauttamassa luovaa prosessia ja tukemassa mahdollisimman rajatonta ideointia. Food Bait -projekti työpaja toteuttamassa Uumajan Yliopiston johdolla University of Turku ja Seinäjoki UAS yhdessä Kyrö Distilleryn kanssa.
Ingrid Widing, Senior Strategist at Humbly Communication, Umeå.
Ingrid is presenting brand concept development theory and is contributing with substantial experience of brand strategy development in the process of analysis.
Ute Walter, PhD and Head of Umeå University School of Restaurant and Culinary Arts.
Ute brings the expertise in context development, presenting the Five Aspect Meal Model, the tool for context analysis in meal situations.
Co-Founder, Miko Heinilä, Kyrö Distillery Company
Luentojen ja työpajan kielenä käytämme englantia.
Työpajan luento-osio on avoin kaikille. Itse työpajaosuuden osallistujamäärä on rajoitettu. Ilmoittautumiset nannarintala@utu.fi
Ei kommentteja