Food Bait | 27.11.2017 Workshop 4: Framtidssäkra konceptet
775
post-template-default,single,single-post,postid-775,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.5.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

27.11.2017 Workshop 4: Framtidssäkra konceptet

 

I vår sista workshop i konceptutvecklingsserien fokuserade deltagarna på att lära känna sina kunder och framtidens konsumenter. Genom att veta mer om vilka konsumenterna är kan deltagarna också lära sig mer om vilket värde konceptet har för dem, och vad

som krävs både för att attrahera och behålla gamla och nya kunder.

 

Vi reflekterade också kring förändringar i förväntningar och beteende i och med en ökad medvetenhet bland konsumenter och Anna Dahlgren, marknadschef på Gainomax Norrmejerier, berättade om deras utveckling av konceptet för framtiden.

 

Vi avslutade konceptutvecklingen med att lära känna konsumenten i ett tredimensionellt perspektiv och vi har sett till framtiden i förväntningsekonomin och analyserat hur väl verksamheterna lever upp till marknadens medvetna krav.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.